mandag 22. oktober 2012

GP nr.9 Sildvannet

Så var det klart for gp nummer 9 på Sildvannet.På denne valgte junior å følge med og tror han var ganske fornøyd i etterkant.Lagde til denne 2 forskjellige forblandinger.

Til junior :0,5 kilo 3000 super black etang + 0,5 kilo 3000 club gardons + litt popkornmel fra sensas.Det ble også brukt litt vanlig terre de some.

Til meg selv: 1 kilo 3000 surface + 0,5 3000 etang + terre de somme(tørket)

Per  Martin trakk pegg nummer 1 som junior og jeg dro plass nummer 3 fra bollen.Ganske greit å sitte i nærheten da han kunne trenge litt hjelp med opprigging.

En som er klar her:



 

Niklas satt på plass 2 på min høyre side og Viggo satt på min venstre som pegg nummer 4.Starten gikk og Niklas var greit i gang helt fra førsten mens jeg sleit med å kroke fisken som beit.Niklas hadde sikkert 10 fisker før jeg hadde den første.Per Martin sleit også og hadde noen få morter.Men etter ca en 3 kvarter hører jeg ojjjj.....han hadde kroket noe større som jeg trodde var abbor.Dette viste seg å være en flott brasme.Han var i gang nå og ledet seksjonen.Det ble etter hvert treigt for alle men Niklas klarte etter hvert å lure opp noen morter med bedre snitt og tok igjen Per Martin med ca. 300 gram.



Og så hva med far selv?????.........jo det gikk til helvete igjen og havnet helt klart sist på seksjonen der jeg fisket rett og slett for dårlig til at det skulle bli noe annet også.Er helt klart inne i en blindgate som det tar tid å komme ut av.Etter å ha tenkt igjenom konkuransen finner jeg også mange ting som jeg skulle gjort annerledes......uff og uff.

Tippet bra på forhånd da jeg sa at dette er "the man to beat" for dagen.Finn Erik fisket veldig bra og etter det jeg hørte var morten i bedre snitt hen alle andre.

Skal ta nye tak på WL 2 på samme strekke til helgen igjen.Legger også ut flere bilder fra gp avsluttningen i neste innlegg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar